beccasblogg-

Alla inlägg under juli 2013

Av Becca - 23 juli 2013 14:03

Herrgud har ssnöat in på denna låt!

Ska kolla om jag hittar den på Youtube... nä men skit i det då..

Jag älskar hur mjukt gitarren kommer in på refrängen och att gitarr nr.1 alltid spelar samma stycke...

Jo nu är jag ganska jävla less på att folk säger:" Åh! Ingen röstar på min omröstning! Och när de röstar så väljer de bara "inget""

Com on! Antingen har du en omröstning om nått folk inte fattar ett smack av alla alternativ men ändå vill vara shysst och i varje fall säga nått! Eller så skiter du att skriva "inget" som ett alternativ, Och Vòla! Ingen kommer rösta på "inget" eftersom "inget" inte finns som alternativ!

Och vill man att många ska rösta så ta typ: "favorit sport" eller "favorit mat" eftersom alla förstår vad fan det handlar om!

Så där, Låt mig nu slippa tjatet om att ingen röstar, TACK!

Min MP3 består av:

  • Gary Glitter
  • Grease (vet inte vad den gör där)
  • Iventures
  • Jerry williams
  • John fogerty
  • journey (anyway you want it!!!!)
  • Kelly clarksons RIKTIGT gamla låtar som: Since you been gone.
  • Lena Phs klassiker
  • linda bengtzing!
  • MANDO DIAO (god knows)
  • MIN ÄLSKLINGS LÅT!!!! Rock & roll dreams come throu av meat loaf!!! ÄLSKAR DEN LÅTEN!!!!!
  • Nanne Grönvalls Klassiker
  • Ozzy osbuorn!!

RÖSTA I NYA OMRÖSTNINGEN! FATTAR DU INGET SÅ SKIT I DET!! PÖÖÖÖÖZZZZZZ!

Av Becca - 10 juli 2013 20:32

Mina små älsklingar... Jag är ca.12 år men jag vet redan vars jag vill! Milstolpen är stark så jag kan inte tappa den i stormen... Går inte.

Jag har inte hunnit gråta, Inte hunnit offra och inte hunnit blöda, Men saker som igentligen är små godis för dem har de brytt sig om. Våran situation liknar två jättar, Som växer för var dag tack vare sin grymt starka och goa samt väll sinnade personlighet, Ja dessa "jättar" bryr sig faktiskt om en myra, Jag skulle annars ha druknat i bloggvärlden! Blivit.. ingenting...

Först har vi en ung vuxen kvinna ( grymt att bli kallad kvinna va?) Hon är så snäll, så go och så jävla förstående. Min förebild nr.1

Sen hon... Hon som sorligt nog(ibland) glöms bort är totalt lika värd, Hon är rolig full av humor och varje gång jag känner mig osäker så tänker jag: Vad skulle Amanda ha gjort?= Nej hon hade inte tvekat, Hon hade gjort det med ett strålande leende." Och det ger mig både kraft och mod att göra det...

Dessa två är Amanda och caitlin, Jag har berättat allt jag vet om dem, Ni finns någonstans och förgyller min värld men ajg känner er bara över internät, Jag vill faktiskt inte veta något mera om er, Ingenting alls... För jag vill drömma vidare om hur ni ser ut, Måla upp min egna bild om hur ni ser ut och hur hästarna ser ut, Och jag är nöjd.. Helt nöjd!

Ni ska vara grymt stolat eftersom att just ni två av alla zillioner människor som finns så är ni två ALLTID min förebild, Fattar ni?! Helt sjukt! Att just du caitlin och just du amanda är och betyder enormt mycket för en liten flicka: Jag Becca... Och jag är grymt stolta över er!

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards